Reklamní textil a další zajímavé reklamní předměty
Zajímavé reklamní předměty lze pořídit pro klienty, zákazníky, spolupracovníky i zaměstnance. Také pro jejich děti. Můžete vytvořit speciální balíčky pro určité skupiny lidí. Pokud víte, co je zajímá, co mají společného, pak můžete balíčky udělat přímo na míru. Pokud nevíte bližší informace nebo potřebujete udělat reklamní balíčky pro velký počet osob, pak lze vybírat neutrální předměty, které poslouží většině lidí. Někdy musíte vybrat předměty podle zadaných požadavků. Například to musí být předměty spojené s filozofií firmy, s tím co vyrábí, s jejím názvem, nebo s její historií.
Vybírat můžete tradiční reklamní předměty, které se využívají hojně a dlouhodobě. Jde například hlavně o propisky, tužky, klíčenky či igelitové tašky. Vybírat ovšem můžete i z velmi originálních nebo zajímavých předmětů. Při výběru je třeba myslet na to, aby byly předměty praktické a aby je lidé využili. Předměty je možné také nechat potisknout vlastním návrhem. Lze na ně dát logo firmy či nějaký text.
Velmi využívanou skupinou předmětů je reklamní textil. Ten slouží nejenom jako reklamní dárek, ale také jako firemní oblečení. Sem lze zařadit kšiltovky, čepice, bundy, reklamní vesty Promodarky.cz, košile, polokošile, trika, mikiny i například deštníky.
K dalším zajímavým předmětům, které lze do reklamních balíčků zařadit jsou produkty, které by se mohly nazvat jako ekologické. Jde o předměty, které jsou vyráběné z přírodních materiálů a jsou recyklovatelné. Jde například o látkové tašky a batohy, skleněné láhve na pití, bambusové nádobí, dřevěné tužky, bloky, papírová brčka apod. K dalším zajímavým a přesto praktickým dárkům lze zařadit i předměty určené na sport a turistiku, vybavení do domácnosti, elektroniku, vybavení do auta i věci určené k zvýšení bezpečnosti, jako reflexní vesty či pásky.
Předměty lze různě kombinovat a udělat i tematické balíčky. Vždy je dobré vzít v úvahu, zda je třeba vybrat předměty pro známou a určitou skupinu lidí anebo je třeba vybrat předměty pro velkou skupinu lidí. Pak je třeba vybrat takové předměty, které osloví většinu bez rozdílu pohlaví a věku.