Jak být na internetu vidět
Zamýšleli jste se už někdy nad tím, proč jsou někteří internetoví podnikatelé úspěšnější než jiní? Pokud jste sami internetovými podnikateli, pak určitě ano. Protože to je otázka, která se v takovém případě bytostně dotýkala i právě vás. A pokud jste nepolevili v hledání odpovědi, nakonec jste ji zřejmě našli. A pokud jste ji stále ještě neobjevili nebo teprve uvažujete, že byste se do podobného druhu podnikání také pustili? Pak vám tu napovím. Abyste byli v obraze, abyste byli dostatečně informovaní a nepřipravili se tak pouhou svou neznalostí zbytečně o klientelu.
Internetoví podnikatelé jsou někdy úspěšní a někdy ne proto, že ti první mají dostatek platících zákazníků, zatímco těm druhým takoví zákazníci scházejí. A co bývá často za takovými problémy? Hlavně umístění webů v internetových vyhledávačích.
Internetové vyhledávače totiž rozhodující měrou ovlivňují to, čeho si internetová veřejnost mezi neskutečně početnými nabídkami všimne. Jedna nabídka je vždy první a tedy nejúspěšnější, dalších pár se ještě jakž takž drží nad vodou, a ty ostatní už mívají smůlu.
A co má podnikatel udělat, aby se jeho nabídka dostala před ty ostatní podobné? Co má udělat, aby uživatelé mířili právě na uvedený web, a ne někam jinam, ke konkurenci? K tomu je třeba web optimalizovat a propagovat. Protože jenom dokonalý web dosáhne v nabídce vyhledávačů výsostné postavení a jenom dokonalou reklamou se tento dostane do povědomí lidí, kteří to zde nabízené shánějí.
A aby byla optimalizace a žádoucí propagace úspěšná, je potřeba provést PPC audit stejně jako SEO audit. To aby se přišlo na to, jak webu na výsluní nejlépe pomoci. Protože teprve poté, co se web hodně kvalitně optimalizuje, má tento naději dostat se na oči tolika lidem, že na něm už nebude nouze o návštěvníky. Kteří pak pod vlivem reklamy projeví o to nabízené zájem, na čemž podnikatel vydělá.